Perypetie informacji w Internecie

Znalazłem ja ciekawą rzecz i myślę, że warto przeczytać. Ta rzecz to Fundacji Panoptykon pod tytułem Perypetie informacji w Internecie. Przewodnik, a to link do werysyji w pliku pdf.

„Jeśli ty masz jabłko i ja mam jabłko, i wymienimy się tymi jabłkami, to wtedy ty i ja wciąż będziemy mieli po jednym jabłku. Ale jeśli ty masz pomysł i ja mam pomysł, i wymienimy się tymi pomysłami, to wtedy obaj będziemy mieli dwa pomysły.”

To cytat z cytatu z tegoż dzieła. Sam on w sobie mnie się podoba. Niech więc zachęca do przeczytania. Ponieważ autor tych słów z uwagi na popieranie takiego mało ciekawego pomysłu jak eugenika, pomimo całej swojej erudycji, dowcipu i oraz inteligencji zasługuje na zapomnienie. Podsumowując okazał się zbrodniarzem, głupcem, tchórzem, człekiem podłym, … lub wszystko na raz.

A teraz do rzeczy. Należy przeczytać!